Sunday, January 30, 2011

新人美女面交,請多多指教

各位好

多謝各位支持,我要搞到搵多一位美女幫忙左香港面交服務。

好多人都知道Jennifer 幫我好奈喇。由於我最近太多貨,塞爆左佢家,比人話,所以搵多了一個美女幫忙。叫Jacqueline.

請大家見到Jacqueline 時不要尖叫!Jacqueline 個老公系我以前在香港工作時照顧的人,所以認識。

新人新豬肉。可能會有不熟悉的地方,請多多關照。

新年前到達的貨會由Jacqueline 幫忙,謝謝各位。

我這個代購部隊真的美女如雲。。有我,J+J 再加如果我日本Nicola 番黎幫手就真系正喇

No comments:

Post a Comment